close
Make-up na míru nebo chytrý kartáč na vlasy. I to jsou novinky od L’Oréal.

Make-up na míru nebo chytrý kartáč na vlasy. I to jsou novinky od L’Oréal.

Moderní digitální technologie pomalu ale jistě ovládly snad všechny oblasti našich životů a tak není divu, že ani kosmetický průmysl nezůstává pozadu. L’Oréal nyní představil své aktuální novinky, jež propojují kosmetické výrobky s nejmodernějšími postupy v ošetření pleti a vlasů. Pět značek skupiny L´Oréal, konkrétně Lancôme, Kérastase, L’Oréal Paris, La Roche-Posay a L’Oréal Professionnel, využívá digitální technologie k poskytnutí individuální péče svým zákazníkům. Novinky budou v těchto dnech představeny na konferenci Viva Technology Paris. Svoji evropskou premiéru zde bude mít detektor odstínu make-upu Lancôme i inovativní kartáč Kérastase rozpoznávající kvalitu vlasů.

Kérastase: Chytrý kartáč

Inovativní kartáč značky Kérastase Hair Coach Powered by Withings je vybaven špičkovými senzory Withings a speciálními algoritmy pro analýzu signálu patentovanými společností L’Oréal, které jsou určeny pro sledování kvality vlasů a účinků různých péčí na vlasy. Speciální aplikace poté poskytuje doprovodné informace a na základě analýzy doporučí každému uživateli produkty Kérastase přímo na míru pro ještě lepší a personalizovanou péči. Voděodolný kartáč je vybaven mikrofonem, jenž monitoruje zvuk při česání vlasů a podle zvukových vln rozpozná jejich kvalitu, poddajnost, suchost, roztřepené konečky a další atributy. Dále je v něm zabudovaný senzor měřící sílu působící na vlasy a pokožku hlavy, akcelerometr a gyroskop pro další analýzu kartáčování nebo vodivostní sondy, které rozpoznají, zda se kartáč používá na mokré nebo suché vlasy. Chytrý kartáč bude dostupný v průběhu letošního podzimu, a to ve vybraných salonech Kérastase.

 

Lancôme: Make-up na míru

Revoluční technologie značky Lancôme, známá jako Le Teint Particulier, detekuje individuální pleťové odstíny a dotváří podle nich barevný tón make-upu. Speciální přístroj nejdříve změří přesný odstín pleti a na základě získaných dat poté přimíchá do připraveného základu pigmenty tak, aby výsledná barva odpovídala jedinečnému tónu pleti každého zákazníka. Unikátnost make-upu zdůrazňuje personalizovaná etiketa se jménem majitele. Služba je od roku 2015 dostupná v USA a Kanadě. Letos ji budou moci poprvé vyzkoušet i evropští zákazníci – konkrétně v obchodním domě Harrods v Londýně a Galerii Lafayette v Paříži.

 Lancôme Le Teint Particulier

La Roche-Posay: Bezpečné opalování

Značka La Roche-Posay nabízí unikátní technologii My UV Patch. Jde o první kožní senzor s inovativní technologií, která přes aplikaci v mobilním telefonu pomáhá informovat spotřebitele o jejich individuální sluneční expozici, pomáhá jim chránit se před UV paprsky a celkově přispívá k bezpečnějšímu chování na slunci. Zákazníci mají možnost získat svůj UV Patch zdarma k nákupu vybraných produktů řady Anthelios od La Roche-Posay.